Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна масло на хидравлика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна масло на хидравлика

    Колеги какъв е най-лесният начин за смяна на маслото на хидравликата от самата рейка ли се точи маслото или е друг начина ?
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

  • #2
    в сервиз плащаш маслото + 10 лв труд иначе трябва канал, маслото е 20 лв литъра / AGIP / може да пробваш евтиния ама ще съжаляваш после
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
    Peugeout 2.2 HDI 133+++
    Alfa 159 +++ next

    Comment


    • #3
      Въпросът ми не е какво масло да слагам и колко струва.
      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

      Comment


      • #4
        Най-лесно е като откачиш единия маркуч от серпентината за охлаждане под радиатора. Оставяш да изтече колкото може, после въртиш няколко пъти пълен ляв/десен (без да палиш), за да изхвърли останалото. После наливаш ново масло до макс, палиш и пак въртиш ляв/десен, за да обезвъздуши. Отначало ще има шумове и ще се пени, но не се притеснявай. След 10-ина минути пак провери маслото и долей ако трябва.

        Ще ти трябва канал.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Откачаш единия маркуч от казанчето, поставяш го в някакъв съд, палиш колата, въртиш пълен ляв-пълен десен.
          Така 2-3-пъти докато се източи старото масло!
          Закачаш маркуча и наливаш новото масло, пак палиш, въртиш ляво-дясно и допълваш!
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #6
            значи няма пробки на рейката,добре ще го откача от серпентината,а там маркуча как е стегнат със скоба ли е?
            Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
              значи няма пробки на рейката,добре ще го откача от серпентината,а там маркуча как е стегнат със скоба ли е?
              Да.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                Откачаш единия маркуч от казанчето, поставяш го в някакъв съд, палиш колата, въртиш пълен ляв-пълен десен.
                Така 2-3-пъти докато се източи старото масло!
                Закачаш маркуча и наливаш новото масло, пак палиш, въртиш ляво-дясно и допълваш!
                Това са вече 2 различни мнения кое от тях е по правилното ?
                Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                Comment


                • #9
                  Аз ЛИЧНО съм го правил по начина, който ти написах и гарантирам, че работи. Предполагам, че и с другия става. Ти си избери който ти е по-лесен.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    При единия вариант ще остане малко масло, при другия ако го откачиш отдолу, би трябвало да остане по-малко.
                    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                    ex Alfa 156 1,9 JTD
                    ex Alfa 75 1,8

                    Comment


                    • #11
                      Мерси на всички май ще откачам отдолу.
                      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                      Comment


                      • #12
                        Аз лично на моя кола, няма да я запаля без масло, решението си е твое.
                        И двата начина стават, единия "вреди" повече.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #13
                          Откача маркучето, дето връща в съдчето. Забива го в едно голямо шише. Пали и почва да върти ляво-дясно. Като се поизпразни съдчето, долива и така, докато в шишето потече чисто масло. Хем и системата ще се промие, хем и няма никакъв риск за помпата.
                          После закача маркучето обратно и си свирка.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            И аз го сменях, по начина на myato. Незнам при дезела, но при ТС малко е зор с откачането и закачането на маркуча в казанчето, ама и аз съм с едни дебели пръсти Само внимавай в този студ с тези пластмаси, че се чупят за добър ден!
                            Sport Wagon 2.0TS|LPG

                            Comment

                            Working...
                            X